Warning: ob_start(): non-static method wpGoogleAnalytics::get_links() should not be called statically in /usr/home/sites/sergeant/www.sergeant.dk/wp-content/plugins/wp-google-analytics/wp-google-analytics.php on line 259
Sergeant.dk: Forum

Forum

Warning: Creating default object from empty value in /usr/home/sites/sergeant/www.sergeant.dk/wp-content/plugins/simple-forum/library/sf-database.php on line 2094

Warning: Creating default object from empty value in /usr/home/sites/sergeant/www.sergeant.dk/wp-content/plugins/simple-forum/library/sf-database.php on line 2094

Warning: Illegal string offset 'feedkey' in /usr/home/sites/sergeant/www.sergeant.dk/wp-content/plugins/simple-forum/forum/sf-page-components.php on line 1161

Warning: Creating default object from empty value in /usr/home/sites/sergeant/www.sergeant.dk/wp-content/plugins/simple-forum/library/sf-database.php on line 2213

You must be logged in to post Login Register

Register? | Lost Your Password?

Search Forums:

Minimum search word length is 4 characters – Maximum search word length is 84 characters
Wildcard Usage:
*  matches any number of characters    %  matches exactly one character

Din mening om Medal Of Honor 2010

No Tags
UserPost

13:58
15. oktober 2010

Teddy

Danmark

Admin

posts 168

Post edited 16:13 – 15. oktober 2010 by Teddy

Jeg er personlig ganske skuffet. Jeg havde forventet mig langt mere af et FPS i vore dage. Maps i mp delen er totalt forvirrede, der er vildt mange bugs. 

Singleplayer delen mangler AI så det batter.

Medal Of Honor er alt for hypet og er ikke sin titel værdig mere.

15:40
15. oktober 2010

Badboy.dk

Sønderborg(Nybøl) Og ikke Tønder

Member

posts 45

Jeg prøve beta. Jeg må sige at det var et lorte spil. Så jeg venter til at det nye call of duty kommer.

13:42
16. oktober 2010

SG-Raufort-DK

Amager

Member

posts 4

A PC patch for Medal of Honor's multiplayer is coming today at around 1:30 PST.  Check out the fix list below:

- Fixed a potential crash when using DirectX9 and switching kits/weapons
- When connecting with a non-PunkBuster client to a PunkBuster server, the game would get stuck in “Joining Game…” This has been fixed
- Server browser would sometimes remain blank for 60+ seconds after a full refresh. It should now begin displaying results immediately, under any circumstances
- Server browser supports multiple game servers running on the same host IP
- Server browser bugfixes for “Quick Refresh” operation
- Server browser is less prone to shuffling the order of entries
- Ping reporting in the server browser is more accurate (in a few cases ping values would get assigned to the wrong server)
- Full refresh no longer tracks the first server that arrives in the list
- When trying to join a full server, an error message is now displayed informing the user that the server is full
- Imported anti-cheat functionality

The update is only for changes to the multiplayer component of Medal of Honor.  No single-player changes have been included. In order to update the game, you will need to quit Medal of Honor and load the game again.  At that point the auto updater will download the update and apply it for you.

Steam users will need to update via Steam in the usual way.

link: http://www.medalofhonor.com/bl…..ayer-patch Confused

19:33
18. oktober 2010

SG-Raufort-DK

Amager

Member

posts 4

Post edited 12:21 – 20. oktober 2010 by Teddy

Hey venner! her er en video med MOH Hacks så nu giver det hele mening!

Huuraa go Marins

22:22
21. oktober 2010

Docglue

Member

posts 5

Jeg må sige jeg er ikke helt enig.

Ja spillet har en del bugs.

Men hey hvad er patches til;)

Maps´ne er meget forvirrende ja. Men vil jo et eller andet sted også være ret kedligt hvis de var firkantet og nemme;)

Jeg vil dog ikke side her og skam rose MoH da det har nogle mangle (mange).

Blandt andet er mange af mapsne og den måde man spawner på lavet til at man holder modstanderne (eller en selv) fanget i et hjørne og så ellers bare farmer dem. Det er lidt en skam. 

Desuden er der som Teddy siger en del bugs. Syntes dog de har fået fjernet de fleste her efter det er gået live og har fået den første opdatering. 

Alt i alt så ja. Det er ikke et OMFG lækkert nyt FPS. Men det er heller ikke så stor en skuffelse som Badboy.dk siger. 

Men jeg er den slags person jeg nyder et hvert FPS. Lige fra Wolfenstein til ja det nye Crysis 2 (BETA er rigtig rigtig fed)

Mvh
DocGlue 

No Tags

About the Sergeant.dk Forum

Forum Timezone: UTC 2

Most Users Ever Online: 18

Currently Online:
5 Guests

Currently Browsing this Topic:
1 Guest

Forum Stats:

Groups: 10
Forums: 14
Topics: 165

Membership:

There are 464 Members

There are 4 Admins
There are 8 Moderators

Top Posters:

Badboy.dk – 45
witthoft – 41
RaVen.DK – 39
BKA – 37
sg-hecht – 25
Bakahr – 12

Recent New Members: Kamgaard, word, h0lm, SopranozDK, Rowlf DK, chocdeekhap

Administrators: Teddy (168 Posts), BMT (109 Posts), tordenbuks (12 Posts), FrigusCor (0 Posts)

Moderators: loppen (35 Posts), Authentic (12 Posts), SG-Pless-DK (2 Posts), SG-Dam-DK (1 Post), Mikro-DK (1 Post), X-AlieN (0 Posts), Julle (0 Posts), SG-Donk-DK (0 Posts)